Go easy on me



Dagens vuxenpoäng:
Öppna Kapitalkonto, betala räkningar och kolla in sängstorlekar och gavlar.
Dagens antivuxen: Sova till tre på eftermiddagen. Sitta i sängen i mjukisbyxor och flanellskjorta ätandes på en ljummen pizza, funderandes på om jag borde prioritera att vara uppe till scrubs eller om jag ska sova ordenligt innan jobbet imorgon. Jag lär välja scrubs.

Det är bra tider, trots vissa motgångar. De kommer ju alltid finnas där av olika slag och just nu får de ligga i bakgrunden för jag orkar inte bry mig tillräckligt. Jag tänker ha kul! Riktigt jävla underbart kul dessutom. Resten kommer jag att ta en sak i taget. Jag borde klara det...

Mitt i dagens runtfläng mellan sängar och möbelvaruhus har jag funderat en hel del på framtiden, både min egen och i större perspektiv. Känslan är bra men ovissheten helt gigantisk. Oj vad jag inte har någon aning om vad som ska bli av det här livet. Mitt enda liv att förvalta preciss som jag känner för det. Just det gör det dock enklare att vara positiv, för bara jag ser till att göra vad  jag känner är rätt så kommer det inte bli misslyckat i slutändan. You know?

Nu är det countdown till Milano!

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback