NAWWWWWW















Jag måste bara vara lite hjärtligt cheesy och säga Grattis till två av de absolut finaste människorna jag känner, för de firar två år ihop!

Jag hade hemskt gärna slängt in lite spydigheter om att ni borde skaffa villa volvo och hund, för jag är ju som jag är, men samtidigt är det ganska kass humor.. Så förlåt mig för min nästan-impuls och congrats!!

Lust att kommentera?
Postat av: Isabella

Men precious!Gud vad gullig du är mitt getsprut, tack så hjärtligt my love(L)

Postat av: Linn

wow! två år är så sjukt länge! nu menar jag inte att vara cynisk eller nåt men att alla orkar va så seriösa :O

imponerande

2009-01-03 @ 14:35:40
Postat av: Marcus

Naaw vad söt du är! Man tackar och bugar!

2009-01-05 @ 14:00:51

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback