2009

Välkommen nytt år! Du har mycket att leva upp till.


En säregen drink. "Trasan"

Årets start får sätta ribban för fortsättningen.
Roligt, intensivt. Hade en riktigt kul kväll.
(Dock råkade jag skada folk och det ber jag om ursäkt för. Sen var det några jag helt enkelt bara skadade och det ber jag också om ursäkt för.)

Jag har en good feeling. Mycket främmande framför mig. Får se hur jag klarar av allting men det blir nog med någon typ utav bravur i slutändan i alla fall. Inledningsvis tänker jag börja med att för ovanlighetens skull göra mycket redan de här första kalla vintermånaderna.
I Januari och Februari ska jag bland annat; Åka utomlands två gånger, se Oasis konsert i Globen, se Killers live at the O2 Arena, äta Sushi i London(mycket viktigt), göra om rummet, gå på min första personalfest och förmodligen även komma till underfund med hur jag tänker göra med jobbet.
På detta ska jag dessutom lägga fokus på att inte stressa samt att jobba mindre vilket ska bli oerhört skönt för mitt sinne men också min kropp. Jag har ont på för många ställen för en person i min ålder.

Klockan är halv nio snart och till imorgon ska jag ha röjt ut hela mitt rum. Det kommer ta många timmar.. kanske dags att börja.


Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback