Min gårdag förevigad på film

Igår vart en riktigt härlig kväll.
Den var såpass härlig att jag faktiskt gick med på att mina kompisar tvingade upp mig på ett guldtak mitt i stan och bad mig göra en repris på min stående klassiker, Himlen är oskyldigt blå.

Lyssna och njut, denna gång med körgossar!



Tack alla som var med ut igår! Jag hade en riktigt kul kväll.
Ni sjöng ju dessutom för mig inne på krogen så det jämnar ju ut sig där med!

Det är det jag tycker om så mycket med de människor jag umgås med. Vi behöver inte gå till det bästa utestället eller ens göra någonting speciellt, vi har kul ändå. Speciellt igår då club escape som vi var på hade riktigt schyssta förutsättningar men totalt pissade ner potentialen med dryga vakter. För mig gjorde det inget för vi dummade oss på stan en sväng istället.

Så anyways, nu är jag 19 år och inte ett uns klokare än tidigare! Grymt.
 


Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

BÄSTA VIDEON PÅ LÄNGE!!! =D=D=D Fyfan vad jag garva ihjäl mig! Well done säger jag bara ;)

Postat av: Simon

Haha, ni verkar ha haft jävligt skoj iaf :D Grattis igen!

2008-09-16 @ 11:45:00

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback