Lite försenat inlägg om i lördags



Festen i lördags var verkligen precis så härlig som jag hade förväntat mig! Svårt att undvika med de människorna, jag trivs verkligen superbra i deras sällskap. Det är så kul med glada människor som bara röjer loss och struntar i resten, som när vi dansade till Barbie Girl med Aqua vid ett svagt ögonblick. Bara det talar ju för en lyckad kväll. Dock så kanske jag inte kommer se tillbaks på det med stolhet.. hrm.

Sen fanns det ju annat som gjorde kvällen grym:)



Såna här kvällar lever jag på, det behövs inte mer för att jag ska hålla humöret uppe många dagar efterråt. Trots sömnbrist så kändes jobbet på söndagen förvånadsvärt kul. Jobbet idag blir väl kanske lite jobbigare eftersom att jag ska upp om mindre än sex timmar och står själv hela dagen utan lunchmöjligheter men hey, jag överlever utan problem den här gången. Jag har väl fått påpekat för mig på senaste tiden att jag är bra på att bortprioritera sömn, det är ingenting jag kan förneka heller..




Sååååå godnatt på er. Fast mina läsare är så smarta så ni har väl redan gått och lagt er.
 Era jävlar:)

Lust att kommentera?
Postat av: alisa

Yeey jag har hittat din blogg!! :D haha härliga bilder från i lördags! ;D vad jobbar du då?


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback