Jag är en jungfru ifrån Tibble

Idag på jobbet när jag stod och gjorde lite te till mig själv klev en man in i butiken. Han höjde händerna i en poetisk gest, och började tala.
"I fredags såg jag en jungfru. Hon var där och jag tänkte att hon var en sån skönhet. Hon hade fin kropp jungfrun", sedan tog hans en stämningsfull paus och fortsatte därefter med ett flörigt "men jag kände inte igen dig först utan dina svarta jeans"

Jag förstod ungefär ingenting. Hade jag sett den här mannen i fredags? Är det normalt att säga sånt här till betydligt yngre tjejer? Han fortsatte med att upprepa att jag hade en fin kropp, sa någonting mer med jungfru och frågade sedan om jag var på elitnivå. Jag frågde vad han syftade på och han förklarade att han hade ju sett mig simma i Tibble i fredags.

"Men jag var inte i Tibble i fredags. Jag simmar inte ens" svarade jag väldigt artigt men förvirrat. Han spärrade upp ögonen och såg uppriktigt förvånad ut.
"Va? Allvarligt? Var du inte i Tibble? Du har en tvilling.. alltså du var inte i Tibble?! Ni är så lika"

Sen gick han ut ur butiken.

Lust att kommentera?
Postat av: Linn

hahhahahha asså de finns så konstiga människor :D

Postat av: Jenny

shiiiiiit haha. Konstigt värre =P Händer alltid nått varje dag ;) haha.

2008-09-23 @ 13:52:40
URL: http://anewbeginning.blogg.se/

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback