I söndags fick jag hämnas EMD



För er som inte vet vilka EMD är så kan jag förklara att det är tre killar från Idol som har gått ihop och blivit ett pojkband. Deras största hit heter "
Jennie let me love you", och om ni vet vilken låt det är så förstår ni säkert varför jag kände ett behov att hämnas de här grabbarna lite. Om ni inte vet och inte orkar lyssna på den så kan jag sammanfatta.
Den bästa delen i låten, om man nu kan sträcka sig så långt, skulle vara refrängen.
Den går "Jennie let me love you, ohhho, I know that you belong to, yeaah, a man that don't deserve you". Dessa väldigt oinspirerade rader sjungs av dessa tre killar med plågade ansiktsuttryck. Dom vill att vi ska se deras smärta och verkligen förstå vad de känner för Jennie. Well, jag känner smärta när jag lyssnar i alla fall. Sen orkar jag inte ens gå närmre inpå vad jag tycker om namnet EMD som helt enkelt är första bokstäverna i deras förnamn ihopsatt.

Så hur som helst. Jag befann mig i det centrum där jag jobbar och dessa kreativa män var och uppträdde på scenen. Butiken jag står i ligger så man hörde deras skönsång ända dit och det finns ingenstans att fly. Till saken hör att våran personaltoalett ligger i en loge som ibland används av de som är i centrum och uppträder. Så när jag skulle gå på toa så upptäckte jag till min stora förtjusning att EMD's alla personliga ägodelar låg i logen där toan ligger.
Nu är inte jag så omoralisk att jag började rota, men däremot la jag märkte till att på bordet framför speglarna stod några enorma plastglas fyllda med godis. Godis som dessa tappra grabbar hade fått av centrum.

Så jag åt. Jag åt stackars ovetande Idol-Dannys gott och blandat. Jag stal den sockerkick han antagligen behövde egentligen för att återhämta sig från förudmjukelsen att sjunga för småflickor i köpcentrum.

Och det kändes riktigt bra.

Lust att kommentera?
Postat av: Linn

hahahah klockrent :D GO ANNIKA

Postat av: Jenny

YOU GO GIRL! =D hahaha. Jag tycker iofs att deras låtrefräng är rätt så fin : JennY, let me looove yooou ;P haha. Okej då... den var lite dålig ;P

2008-09-24 @ 09:44:46
URL: http://anewbeginning.blogg.se/
Postat av: Pia

du är underbar!

2008-10-04 @ 18:45:43

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback