Go shorty, it's ya birthday


Jag hade min kära syster på besök här för en stund sedan, men i och med att hon har djur att åka hem till så kunde hon inte stanna mer än några timmar. Synd, men det var kul att ses ett tag i alla fall, händer inte så ofta på grund utav avståndet. Fick ett par riktigt balla illgula klackskor av henne som jag planerar skutta runt i så snart knäet är bra dessutom, älskar illgult!

Nu har jag ju lite tid över att blogga och tänkte därför passa på att gratulera mig själv. Äntligen 19, vilket innebär absolut ingenting. Men det gör inget, för att fylla år är en utmärkt ursäkt att fira! Så ikväll ska jag och ett gäng kompisar ut och pröva på en ny klubb och bara ha det gött. Dessförinnan ska Bella hit och äta middag med mig och mina föräldrar, supermys no doubt.

I övrigt har min födelsedag varit helt underbar från första stund. Nu ska jag bara fördriva lite tid innan mina föräldrar kommer hem.

Ha det alldeles finemang!

Lust att kommentera?
Postat av: Marccus

GRATTIS GRATTIS !

Hoppas du har haft en bra dag å får en najz kväll !

Postat av: Linn

GRAAAAATTIS GUMMAN :D:D

2008-09-12 @ 20:41:37
URL: http://imunwritten.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis! =)

2008-09-12 @ 22:23:51
Postat av: Carro

GRATTIS BRUSH!! Du har fatt ett grattismejl ocksa men jag va tvungen att saga det igen! Och du, VEMS ar den dar kepsen du skuttar runt i pa alla bilder? Forjalva snygg maste jag saga! ;)

2008-09-13 @ 04:29:21
URL: http://carroolajn.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Grattis i efterskott!

2008-09-13 @ 14:13:33
Postat av: A

Marccus: tack, jag hade det underbart:D

Linn: TAAACK:D

Amanda: Thanks:)

Carro: Tack brushan, har just läst ditt mail också:D Kepsen är Thomas, jag är jävligt sugen på att köpa en;)

2008-09-13 @ 14:14:24
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se/
Postat av: A

Tack Fredde:D

2008-09-13 @ 14:47:18
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se/

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback