Finlandia



Mitt mål med kryssningen var väldigt simpelt: att ha jävligt kul. Det lyckades jag utmärkt med tack vare mina kära vänner samt den stämning som tillförs av aspackade finländare överallt. Det bara är någonting alldeles speciellt med att det springer runt en grabb i morgonrock i taxfreen mitt på dagen, det sätter ribban för resten av dygnet.

Det var ett väldigt intensivt dygn med mycket nytt folk, finskalektioner, musik&sång, dans, fakade sexuella läggningar, nån fyllelek som vi var sanslöst kassa på, "bråk", spring ute på ett halt däck, race fyra på morgonen och annat fantastiskt dumt och underhållande. Precis som väntat alltså.

Slumpade citat som ingen förstår särskilt väl.

"you sound like borat.."
"You're lesbian.. why?"
"Get the fuck out of here!"
"Every hole has it's goal.."
"That's enough for you."
"Mghrr... fan.. ereh?"
"You're laughing, it's not funny"




"Men vi har ju en hel timmes kvalitetsfestande kvar!"

Lust att kommentera?
Postat av: Berthine

va bra du har sammanfattat kryssningen!!! :D jag fick mig ett gott skratt genom minnena :D:D

2008-09-30 @ 18:42:52

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback