Ett meddelande till några medmänniskor

Det har framgått att det finns människor som seriöst betalar för att följa Blondinbellas liv i sina mobiler.
Tydligen är de tusentals. Det här gör mig mycket bekymrad.

Till er tusentals där ute:
Det finns hjälp för er att få. Första steget är att erkänna att ni har ett problem ni behöver ta itu med. Utnyttja gärna stöd ifrån nära och kära, prata öppet om problemet och försök finna lösningar. Ni kan ta er ur det här. Det kommer bli kämpigt, men jag tror på er!

Dessutom vill jag be er lägga ner era pengar på någonting vettigare. Som exempelvis vad som helst.

Tack för mig denna gång. Nu ska jag till jobbet och tackla lattekärringar.

Lust att kommentera?
Postat av: Linn

har verkligen aldrig fattat hennes storhet!


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback