Att gå upp 04 på morgonen

Hemligheten?
Energidryck, kaffe och te.
Av någon konstig anledning var det dock inte svårt alls att gå upp imorse, men jag ska ju klara mig ett par timmar utan att somna också så det kan vara bra ändå.

Min nya håfärg till vänster dessutom, vissa har bett att få se, varsågoda. Jag tvingade min mamma att hjälpa mig med omfärgning igår, nu blev det inte exakt samma nyans som jag velat för den var slut men det här är finemang det med.

Au Revoir, off to finlandsfärjan!


Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

Oh My Gosh! Ditt hår!! Det är skitskitskitsnyggt! =D =D Fan vad du är hotness!

Postat av: Isabella

OMFG VAD HETT DET BLEV!

2008-09-26 @ 19:09:11
URL: http://ohsostylish.blogg.se/
Postat av: Emmi

fan va snyggt det blev. du passar asbra i mörkare hår. ASSNYGGT!

2008-09-26 @ 21:39:37
URL: http://softpaleandpure.blogg.se/
Postat av: Linn

assnyggt annika :D ha så kul nu!

2008-09-26 @ 22:04:19

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback