Ah shit.

Shit, shit, shit.

I'm kinda pissed at my mom right now. Varför lyssnade jag på henne när hon ansåg att mer hårfärg inte behövdes när jag själv tyckte det? PORQUE?!
Men visst, det kanske är jävligt kreativt att ha en annan hårfärg på skallen än resten av håret.

Det är säkert inne nånstans. Typ Ukraina. Tror jag flyttar dit.

Eller så klipper jag bort det hår som inte blev färgat, så är problemet ur världen.

Yeeahhh.. Det positiva är väl att det är en jävligt fin nyans.

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

åååh jag vill ocksååå färga =P Men ja... min lön var ju minimal förut så det är ett projekt som jag får skuta på =P Blähä.

Postat av: Jenny

Tror du kan köpa mer hårfärg förresten o bar afärga det osm inte lbev färgat. Så gör man ju med utväxt så varför skulle inte detta funka? =)

2008-09-25 @ 18:32:39
URL: http://anewbeginning.blogg.se/
Postat av: Linn

så nästa gång jag frågar om du har färgat håret så inbillar jag mig bara inte, som annars ;D wiiho

2008-09-25 @ 19:21:40

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback