Fjooofh

Idag skulle jag vilja ha sett vissa människor i ögonen, lett precis som på bilden och gett tummen upp samtidigt som jag yttrat orden "well, up yours!"

Nu gjorde jag förstås inte det, men tanken har varit lockande:)

Fick veta idag att de vill ha kvar mig tre månader längre på jobbet. Hah! Här ska förhandlas om löneförhöjning(kan ju behövas om jag fortsätter glömma bort räkningar och får betala extrasummor för att inte hamna hos kronofogden, menar jag).

What else?
Ja ni, kära vänner och ickevänner. Vidden av vettigt i det jag vill skriva är inte särskilt hög. Kanske borde jag därför låta bli.

Men ha det göttans. Jag tänker se fram emot helgen, min räddning blir att träffa folket på lördag. Been a while since, så yay!

Lust att kommentera?
Postat av: Linn

grattis till jobbet



ååh ja! ska du till alex?? då ses vi då :D:D

Postat av: Jerre

vad är det för happening som susar runt överallt och är det nåt man är bannlyst ifrån? :P



annars tycker jag verkligen du ska ha högre lön så mycket som du jobbar..haha

2008-10-30 @ 23:30:12
Postat av: ~B

Grattis :)

2008-10-30 @ 23:31:58
URL: http://beno.blogg.se/

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback