Resultatet av funderingar

Undrar hur lång tid det tar för människor att läka helt känslomässigt.
Gör man ens det eller kommer vissa saker alltid göra sig påminda då och då och fortfarande göra ont?

Jag vet inte än. Jag har inte levt länge nog för att dra sådana slutsatser.
Men jag önskar att man kan läka.

Jag tror inte att man kan bära runt hur mycket som helst inom sig utan att det påverkar en negativt. Det bästa är att ta lärdom av någonting som hänt och sedan gå vidare när man är redo. Hur man sedan vet att man är redo är nog någonting väldigt personligt.

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

Exakt så måste det vara. Så känner jag i alla fall. Det som gjort ont kommer alltid finnas med en känns det som MEN man kan ta lärdom utav det och bli några erfarenheter rikare istället som något mer positivt. Och det där med att vara redo, that is difficult stuff =S Men någongång så ;)

Postat av: Emmi

om man bestämmer sig för att läka, tror jag att det finns en chans att man kan göra det :)

2008-10-07 @ 14:48:03
URL: http://softpaleandpure.blogg.se/

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback