Om man nu ska vara någonstans..

så varför inte på en trappa på en bakgård i Uppsala en torsdag i oktober?

Jag har ruskigt dålig tidsuppfattning just nu när så mycket händer men senaste två dagarna har verkligen varit händelserika på sina alldeles speciella sätt. Kommer känns lite surt att inte kunna vara fullt såhär spontan när jobbet börjar men samtidigt har det sällan hindrat mig att jag har ett jobb att komma till dagen efter, jag ser till att komma dit i tid och skärpa mig helt enkelt. Finast var nog dagen där jag sovit i en dryg timme, har varit alertare gentemot kunder än just då(ah, vilka fina minnen jag får utav utspillda kaffebönor och kunder som kommit undan billigt för jag glömt ta betalt för hälften)..

Utekvällen i onsdag måste dock nämnas igen i ett sammanhang helt orelaterat till Peter Siepen. Jag har en stark känsla av att nuvarande treorna på min ex-skola kommer ha det ruskigt kul under studenttider för bara på t-banan in till krogen en vanlig onsdag så var det sådant drag att det påminde om vägen till Gubbskivan i somras. Folk skrek och hoppade så mycket att jag ramlade omkull två gånger, Och det gjorde mig helt varm inombords.
Fan, kommer sakna att ränna runt på vardagarna med halvtaskiga outfits efter konstiga skivor och dyka upp dagen efter och känna mig helt körd tillsammans med en annan bunt treor som råkade hamna på samma skiva. Känns fortfarande konstigt att allt det där är över nu och att jag ska föreställa en arbetande vuxen. Himla tur att jag inte känner mig som det i alla fall.

Eh, my point being..?
Det är kul när det händer saker som vänder lite på vardagen.


Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

Ja exakt. Och det är sådant som jag vill vara med om! Känner mig jättetråkig och är uttråkad av allt plugg men det behövs verkligen pluggas för min del och det är något som jag inte kan fly ifrån liksom =P Avis hur som helst =P Blir kanske bio ikväll iofs och det är alltid nått haha.....


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback