Livet just nu

Det är skitsamma att jag sov drygt två timmar natten till idag för att sedan vara tolv timmar på jobbet. Det är skitsamma för att jag är glad, glad, glad! Så nu vet ni det:)

Nu tänker jag dock sova så att jag inte skrämmer kunderna imorgon med mina fantastiska mörka ringar under ögonen och det den där läckert halvdöda blicken jag berikas med närhelst jag är väldigt trött.


WOHO!
Ciao alldesammans sov lika gott som jag högst troligen kommer att göra inom en väldigt snar framtid.

(Imorgon jobbar jag tolv timmar. Jag ska upp halv sex. Senaste timmen har jag dock haft för mig att jag ska upp halv åtta och anledningen har jag suttit här och tänkt att jag ändå får den sömn jag behöver. Nu får jag inte det alls. Hihi, så det kan bli)


Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback