Hej nya livet

Jobbar heldag 10-20 varje dag denna vecka(förutom ikväll för jag har sagt att jag bara måste dra två timmar tidigare). Jag jobbar även heldag hela denna helg. Om det dessutom anställs ny personal till nästa vecka måste någon vara där heldag och lära upp denna person. Om det på det viset så kommer jag hem tio på kvällen hela nästa vecka.

Så känn er inte bortprioriterade kära vänner, jag är en nolife ett tag framöver bara.

Idag ska det packas upp och tas emot varor i hög takt och effektiv anda, likaså imorgon. Det är riktigt hetsigt när man påminner sig själv om att butiken öppnar på fredag och när jag lämnade byggplatsen klockan fem igårertermiddag fanns varken lås eller el.

Off I goooo.

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback