En första dag på jobbet

Idag har jag reparerat pralindisk med en taxichaufför, haft som uppdrag att förflytta en stor leverans på några hundra kilo utan att ha tillgång till redskap man flyttar pallar med, satt igång tre stycken larm, varit instäng i en lagerlokal, varit tvungen att köra dessa hundrakilos varor genom en annan butik, lånat en monstruös dammsugare som ändå inte fungerade pga att butiken inte har el än, flyttat glaskärvor, spenderat abornmalt mycket tid med en väktare, blivit inkastad på möte med köpkvartersansvarige utan förberedelse, hämtat choklad i en elbutik, blivit lämnad ensam på en byggarbetsplats, monterat en pall, upprepade gånger fått hjälp att öppna dörrar av annan personal för att jag mottagit disfunktionella passerkort och sist men inte minst tröstat mig själv med en enorm kanelbulle.

Vad jag trodde jag skulle göra när jag åkte till jobbet imorse?
Packa upp te.


Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

Oh My säger jag bara. Själv så öppnade jag upp en portdörr för två präster som inte hade kod men det hade jag och fick de fina orden som att jag hade gjort en väldigt god gärning för dagen och att det var något jag skulle vara väldigt stolt över och att gud var med mig ;)


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback