All is full of love


Björk - All is full of love

Har länge sett Björk, som människa, som en ganska besynnerlig person. Baserat helt utifrån saker jag hört och självklart utan egen erfarenhet som det brukar vara med kända människor. Men i och med att jag har en kompis som spelat hennes musik för mig så har jag lyssnat lite på senaste tiden och det förvånar mig att jag faktiskt tycker mycket är bra.

Skönt med varierad musiksmak.
Sen orkar jag inte med hennes musikvideos men det är ett annat kapitel.

Nu blir det off to hästgården för första gången på alldeles för länge. Jag har saknat hästarna väldigt mycket så det ska bli mysigt att få klappa om dem lite och antagligen ta mig en liten ridtur. Mys!

Lust att kommentera?
Postat av: Berthine

:D:D

2008-10-08 @ 17:50:25

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback