Yesterday was like therapy

Igår var verkligen precis vad jag behövde just nu! Var trött igårmorse men ju närmre det blev kvällen desto mer peppad blev jag och väl framme kändes det bara så kul och bra att få träffa folk igen och prata ikapp sig lite. Det blev en hel del bekanta ansikten samt en större mängd nya och tillsammans bara flängde vi runt och dansade, bland annat till Indisk musik vilket var lite nytt. Riktigt bekymmersfri och glad kväll, tack Alex och Grattis än en gång! Tror det kommer vara lite ont om hemmafester framöver tyvärr, så det gäller att ta vara på de som blir.

Lite besynnerligt var det dock att uppleva hur konstigt det är socialt nu, folk visste så mycket jag inte berättat personligen i och med exempelvis den här bloggen och facebook. Udda läge när någon kommer fram och pratar om någonting och jag inte fattar från en början hur sjutton den personen kan veta det - sen slår det mig att mitt liv är en öppen bok på Internet. Inte för att det gör särskilt mycket, jag väljer ju vad jag vill berätta eller vilka bilder jag vill lägga upp.

Nåja, jag ska upp om sex och en halv timme och vara allmänt duktig. Det blir kassarapporter, inventering, en stor beställning, tidsrapporter, samtal till en elektriker, ringa chefen och ordna med nyanställd, ringa huvudkontoret angående försenade papper och annat spännande som jag absolut inte vill syssla med. Men det är lugnt, faktiskt.

Godnatt på er allesammans. Soooov, det är sent.

Lust att kommentera?
Postat av: linn

hihi de va så kul :D


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback