Whattafuck?

OK, så föreställ er följande.

Jag sitter själv hemma mitt i natten framför min laptop och ska precis gå och lägga mig. Utanför mitt rum står mina föräldrars dator som har stått påslagen men oanvänd hela dagen.
Helt plötsligt dånar "Till havs" igång på jättehög volym. Jag blir först riktigt förvirrad och fattar inte varifrån ljudet kommer, tar mig ut ur rummet och upptäcker att det är mina föräldrars dator som har satt igång den.

Frågan är hur i helvete gick det till?

Visst, finns väl ingen anledning att noja. Logiska förklaringar finns ofta, men jag kommer inte på någon till detta fenomen om jag ska vara helt ärlig. Datorn har inte ens Till havs som ljudfil vilket innebär att det kan måste ha varit nån slags upplagd fil eller video från Internet som sattes igång. Hur hur hur?

Det var fan creepy.

Lust att kommentera?
Postat av: Emmi

det kanske inte kom från datorn utan från typ grannen? rädd

Postat av: A

jag är hundra på att det var datorn, såg det själv och när jag stängde av den dog ljudet... så, ehm:S

2008-11-16 @ 20:27:06
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se/
Postat av: Marcus

Grymt skumt men man får intala sig att allt har en naturlig förklaring !

2008-11-16 @ 21:40:12
URL: http://.blogg.se/
Postat av: Fredrik

kan fatta att du blev förvånad. Ni kanske fått en trojan i datorn som låter nån "kul" typ sitta å leka med den när ni inte tittar.

2008-11-16 @ 22:03:24

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback