What if you..



Joshua Radin  - What if you

Jag  vaggas in i ett speciellt känslotillstånd när jag hör den här låten. Den är helt perfekt för dagar som den här, vinterdagar där man är på lite sådär småbekvämt humör. Sen är den lite vemodig och sorglig om man känner sig sådan, men idag gör jag inte det.
Nej, idag är jag glad. Finns ju folk som har den effekten på mig, liksom.

Sen får jag skylla mig själv för att jag känner mig trött och seg i huvudet, måste helt enkelt lära mig sova som normalt folk. Jag hoppas på att komma in i det där lite övertrötta tillståndet där jag istället bli speedad, tror det kan vara lite mer användbart på jobbet..

Nu tänker jag åka en halvtimma tidigare hemifrån bara för att hinna handla pastasallad på min närmsta ICA. Affärerna vid mitt jobb förstår inte att det finns vegetarianer, eller så sysslar de med aktiv utfrysning. Inte lätt inte.

Ciaoooo

Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

Älskar den låten!


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback