Things just got more serious

Fick just ett nyhetsbrev och lite dokument med information ifrån företaget jag jobbar för. Upptäckte då en hel del arbetsområden som jag inte visste att jag var ansvarig för, det står att man ska kontakta butiksansvarige på många punkter jag inte har informerats om. Det känns förvisso lite spännande men inte särskilt betryggande.

Dessutom fick jag ett mail igår där min chef bad mig ringa på en provjobbares referenser. Jag? Ringa på referenser? Hon måste driva. Jag vet inte hur sådant går till.

Idag har jag bara passat på att njuta av min ledighet, för nästa vecka kommer bli väldigt mycket att hantera. Det händer grejer hela tiden och det är superviktigt för butiken att det sköts ordentligt, eftersom att vi nu är i ett skede där vi måste behålla alla kunder och konstant få nya. Vi är inte i det nyöppnade stadiet längre så det ställs högre krav.
Och det är upp till mig att det sköts på rätt sätt.

Det blir en händelserik tid framöver och för att slippa stressa upp mig själv tänker jag se till att avverka arbetet i största möjliga mån på plats, hittills har det blivit en del hemifrån men det tänker jag bromsa upp lite.
Det här är en utmaning. Jag har kastats in i någonting utan tidigare erfarenhet och jag tänker klara det galant.

Damn straight. Ikväll dans, imorgon jobb.


Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback