Söndaag

Eheh, idag började jag komma igång med en riktigt fin utskällning när min arbetskamrat beslöt sig för att rycka in och avbryta mig - vilket var väldigt smart. Man får inte skälla på "kunder" tydligen, oavsett hur frukansvärt otrevliga dom är. Hm. Jag är inte lämpad för det här jobbet. Det är någonting som cirkulerat mycket i mitt huvudet senaste dagarna. Att jag faktiskt inte är lämpad för det jobb där jag spenderar halva dagarna och dessutom har ansvar över andra människor.
 
Det här är ingen bra insikt såhär inför julruschen då det kommer bli extra intensivt. Men att säga upp sig just nu är idiotiskt med tanke på lågkonjukturen som alla pratar om (men som jag i alla fall inte är insatt i ).

Mina arbetskamrater blir min räddning framöver. De är så jäkla goa.


Lust att kommentera?
Postat av: Marcus

Klart du e lämpad för jobbet, annars skulle dom ju inte ha gett dig cen möjligheten !


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback