Nu bygger vi upp lite förväntan här

Min far kan mycket väl visa sig vara en av de coolaste jag vet.

Jag kommer att uppdatera er vad det gäller detta. Om det är så att det han föreslagit faktiskt blir av så kommer detta märkas på mig på flera sätt.
För er som läser bloggen kommer detta nämnas i både helt egna samt i övriga inlägg ett flertal gånger. För er som träffar mig i verkligenheten så kommer det innebära lite tjut, lite skutt, allmänt babbel och ett upprepande och meningar som "fatta vad kul!!",  "jag kan knappt fatta att det faktiskt blir av" eller andra dylika meningar som får bli substitut för sådant jag är dålig på att uttrycka när jag är exalterad.

Men vi får se!
Inte ta ut glädjen i förväg, har jag lärt mig.
Då blir man ju lätt besviken och det vore tråkigt.

Det är gött med spänning i vardagen (och nej mina kära vänner, detta inlägg är helt orelaterat till mitt tidigare infall att åka till Slovakien över en helg. Det kanske kommer någon annan gång dock, varför inte?).

Lust att kommentera?
Postat av: Tebrand

låter ju rätt spännande det här ju...blir ju nyfiken måste jag säga :P



Och hade förövrigt inte bangat på Slovakien. missade de i somras :P

2008-11-04 @ 01:00:08
Postat av: Marcus

Ska bli spännande att följa utvecklingen ! =)

Postat av: Hanna

Allt bra idag? :)

2008-11-04 @ 09:34:18
URL: http://honhannah.blogg.se/

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback