Jippe-ka-yay

Idag är jag optimistisk inställd till kommande veckan, efter lite funderingar. Visst är jag trött och har en långt arbetsvecka framför mig, men det känns ändå rätt schysst eftersom att jag ändå inte hade haft så mycket för mig annars. Vännerna är antingen upptagna med egna jobb, plugg eller i lumpen eller typ Australien. Alltså så hade jag nog mest suttit hemma alternativt städat om jag inte jobbat denna veckan - att få betalt och dricka te känns bättre:)

Det här är en mellanvecka helt enkelt. Såna finns.

Idag har jag varit narkoman och druckit typ åtta koppar te plus två flaskor med grönt iste. Med detta i bagaget var det svårt för mig att övertyga mina kära butiksgrannar att jag inte var mycket av en "tetjej" som de så fint uttryckte sig. Jag brukar faktiskt inte dricka särskilt mycket te... även fast jag inte skulle neka en kopp just nu.

Whatever, skitintressant, ville bara hojta till lite efter föregående inlägg som ju var lite deprimerande.

Nu - glass med chokladsås och strössel!

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback