holy fuck det blir av!



Imorgon bokar vi flygbiljetterna.
Sen bokar vi de andra biljetterna plus hotell.

Det har varit så enkelt, helt plötsligt bara säger pappa i normal ton att det kan bli av och att vi kan ju boka biljetterna imorgon. Ungefär som om han just meddelat mig om att maten är klar om tio minuter.

Egentligen har han liksom plötsligt förverkligat en av de där sakerna jag gått och föreställt mig och velat göra. Jag hade absolut kunnat göra det utan honom, men det här är enklare på många sätt och det var han som verkligen satte idén i rullning.

Ni får veta vad det gäller när biljetterna är fixade, när jag verkligen är säker.

IHH!!!



Lust att kommentera?
Postat av: Linn

vet inte va du pratar om men de låter kul :D



måste bara säga att jag läste din rubrik lite snabbt sådär bara, och asså holy fuck måste ju va den konstigaste svordomen någonsin!! om man typ översätter de! vem kommer på nnåt sånt? hihi



(och sorry för ja kommentar-terrar dej :D pusss!)

Postat av: A

hihi det blir grymt!



haha det är en helt störd svordom men jag börjar tappa kreativiteten vad det gäller rubriker lite och tyckte den funkade rätt schysst;D

haha du får gärna kommentar-terra, puss!

2008-11-18 @ 00:23:12
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej va bra!



ja den är ju bra, man reagerar ju :D

2008-11-18 @ 01:04:40
Postat av: Marcus

Gissar jag rätt om jag säger att du ska åka å hälsa på en väldigt nära vän till dig?!

2008-11-18 @ 10:15:30
URL: http://marccus.blogg.se/
Postat av: A

Marccus: helt fel!

2008-11-18 @ 21:46:36
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se/

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback