Fast det vore kanske maktmissbruk...

Jag leker med en tanke som jag är ganska säker på skulle orsaka lite respektförlust hos folk omkring mig.

Jag skulle vilja göra en egen teblandning(det får jag) och döpa den till Din mamma(det får jag nog inte). Det innebär att kunder dagligen skulle säga saker som "Mm, jag vill ha din mamma!" eller "kan jag få lukta på din mamma?". Då skulle jag kunna spela stött och oförståendes om varför de kommer in och muckar gräl. Alternativt bara njuta av att få säga "självklart får du lukta på din mamma!" med det där reklamleendet som jag bara bjuder mina kunder på.

Det skulle tragiskt nog förgylla de sega vardagarna i butiken. Jag har dock en vag känsla av att chefen inte riktigt skulle anse att det gjorde sig väl med butikens koncept. Och sen skulle alla andra tycka att jag var en jävla tönt som hade kul åt en sån sak, precis som du som just läst inlägget antagligen gör.

Men I'm just saying, om man är lite openminded och föreställer sig diverse scenarion så växer idén...

typ?

Lust att kommentera?
Postat av: snäppet under penis

vännen, förlåt för att jag blev så konstig på telefon. jag blev så fundersam över att det inte skulle bli samma sak när inte du är med :/ men jag förstår verkligen :) vi tar igen det en annan gång :D vad sägs om att "ska vi gå ner och cooka oss lite some food liksom" ;) pussar

2008-11-11 @ 22:03:44

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback