Det var ju lite överjävligt

Mannen till vänster har gett mig stor glädje. Benny Benassi som det så fint står där på bilden, råkar göra musik som jag knarkar flitigt i perioder och älskar att dansa till. Det är tung bas och grymma sounds, ni som har hört andra låtar än Satisfaction vet att den här mannen kan leverera liksom.
Jag har funderat på att åka och se honom i Europa för jag känner att det skulle vara värt att se just honom. Så får jag reda på att han kommer hit, till Sverige om bara några veckor.

Men den jäveln kommer befinna sig på en nattklubb där det är åldersgräns 23 år. Så om jag inte lyckas bli fyra år äldre väldigt snart så är jag rätt körd.

Fan. Fan. Aningen frustrerande när han kommer finnas en timme hemifrån men jag får inte vara med. Om känslan av att höra hans musik spelas i nån omgjord version på ett dansgolv ute kan få mig att bli helt varm inombords så kan jag ju bara tänka mig hur det skulle vara att få en helkväll med bara the real deal.

Dumt, dumt, fullkomligen idiotiskt.

Btw Fredde, hade det varit från 18 år hade jag lätt tvingat dig följa med mig!

Lust att kommentera?
Postat av: Anonym

Annika du hade inte behövt tvinga mig. Jag är lika arg som du! Jävla 23års gräns det är åldersdiskriminering! Jag blir så arg! Det kunde ju ha varit en av de bästa kvällarna på länge.

2008-11-27 @ 17:50:38

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback