Ah. Att vara.

Imorgon är jag ledig.
Ledigheten kommer innebära att sova sjukt jävla länge. Alltså, aslänge.
Verkligen helt jäkla sanslöst vad jag kommer ligga i den där sängen och bara dega som en helt meningslös klump - ända tills dess att jag verkligen känner att jag inte vill ligga där längre.
Då tänker jag seize the day. Bege mig upp och skutta runt på mitt friska ben(dock bara på några få kvadratmeter som innefattar ytan >mitt rum< eftersom att min mor är hemma och sjuk och jag vägrar bli smittad)
I detta kringskuttande tänker jag också röja undan lite i mitt rum eftersom att det ska göras om och samtidigt städas rejält så ingen oanande besökare dör av astma eller dammallergi, det vore olyckligt.

Jag ser fram emot imorgon. Imorgon slipper jag förklara för i grunden otrevliga kärringar att de inte kan få halva priset på produkterna, hur otrevliga de än är.


:D


Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback