Ojsan hoppsan

Såhär lagom inför skolgångens slutspurt så har jag till större del tappat bort motivationen bland en hel massa distraherande tankar. Nästa vecka har jag två stora prov, två inlämningar, en redovisning, ett seminarie och eventuellt också en debatt. Plus att jag har några häften som ska bearbetas för Idrotten vilket inte är svårt men däremot tidskrävande.

Låt mig säga såhär; om jag inte skärper mig så är jag körd.

Så jag tänker skärpa mig. Det måste gå. Fan ta alla andra dumma tankar som bara är ivägen, jag får hantera dom sen istället. Nästa vecka får bli intensivplugg, lite sömn och kaffe. Veckan kommer även innehålla en studentskiva, en konsert och en fest. Det kräver sin planering, annars måste jag ställa in grejor och det går inte för sig.

Det är läge att avrunda min filosofiska skrivuppgift om etiska teorier nu.

Lust att kommentera?
Postat av: Carro

Det är rätta takter brushan, we keep it up! Det är iiinte långt kvar nu! :D


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback