Kort meddelande

Datorn här hemma är sjuk och ska lämnas in på lagning, den dör nämligen med jämna mellanrum så jag har nu laddat ner allt av värde på ett externt minne och väntar i princip på att den ska dö helt.
Så till mina kära vänner som kommer att märka av min frånvaro på msn eller mina kära läsare som undrar vart jag är, nu vet ni.

Lust att kommentera?
Postat av: Marccus

Började just att undra - saknar dej på msn !

2008-05-02 @ 22:09:58
Postat av: Willikins

YES!, the internet will be a safe place again! =P
Nah, gunna miss ya, men jag själv har varit ifrån msn på ett bra tag så =P

Postat av: wille

saknar ditt blloggande

2008-05-07 @ 12:30:32
Postat av: A

Marcus: nu funkar den ju typ;)
Willikins: tyst på dig
Wille: men haha vem du nu är:D

2008-05-07 @ 16:21:25
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback