Igår var det 80tals skiva

  

Igår så var jag på min första studenskivemiddag, och temat på hela alltet var 80 tal. Jag lyckades i vanlig ordning vara extremt missanpassad eftersom att jag hade på mig min mamma gamla "lilla svarta", istället för massa härliga skrika färger som resten av sällskapet. Men hey, jag var åtminstone unik.

Middagen var kul även om det helt klart var vårat bord och värdarnas som väsnades mest, resten tog det faktiskt hyfsat lugnt. Vid eftersläppet så kom massor av härliga vänner och det blev ett riktigt bra dansgolv, alla var så jäkla glada så stämningen låg på topp. Jag segade ihop rätt tidigt efter en sliten vecka men jag har ingenting alls emot att sitta och snacka och ta det lugnt när jag ändå är omgiven av så många goa människor.
 


Det var en lyckad kväll helt enkelt, jag kom hem halv fem imorse och sov till fyra i eftermiddags.
Ikväll är det fest.


Lust att kommentera?
Postat av: Berthine

VA?! fuskis, själv sov jag till 11...dock ingen trädgård, men en satnas massa männsikor :( pussar

2008-05-17 @ 20:14:18
Postat av: Amanda

Anledningen till att jag inte tittar in här så ofta är för att du har ett förjävla jobbigt namn, haha! >.

Postat av: Linn

hur gick lambon nu då annika ? :D

det verkar ha varit en lyckad kväll!!

2008-05-18 @ 12:15:22
URL: http://imunwritten.blogg.se
Postat av: Maria

Hihi. Skoj var det allt! :)

2008-05-18 @ 21:03:39
URL: http://fabricbag.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback