helt slut

Nu har jag legat på sängen i flera timmar och bara inte orkat gå upp, tidigare idag började jag skaka igen också men det gick såsmåningom över.

Igår hemma hos Danne var vi ett gäng som käkade gott och umgicks, och av någon anledning mådde jag plötsligt ganska illa. Fick lägga mig på en säng och efter en liten stund började jag skaka, kallsvettas och frysa samtidigt som jag tydligen var alldeles varm i pannan. Kunde knappt ta mig upp själv, än mindre gå, så mina kära vänner ledde mig till bilen och skjutsade mig hem.
Helt underbara, kände mig verkligen riktigt väl omhändertagen. Ynklig också för den delen, var ganska jobbigt att inte kunna gå ordentligt på egen hand.

Det får bli nya tag för mig den här veckan, för jag har mycket som måste göras nu och jag kan inte klara av det om jag mår såhär. Det konstiga är att det är hjärtat som dunkar hårt och stundtals oregelbundet, förstår inte varför.

Nu blir det Parlamentet, förlitar mig på att Johan glans ska pigga upp mig lite.


Lust att kommentera?
Postat av: Emmi

oj, krya på dig! supersöt studentklänning!

2008-05-12 @ 18:19:32

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback