En psykopat och ett par i handklovor

image497

Psykopat, Par

Igår var det alltså dags för P-skivan, studentskivan där temat igck ut på att klä sig till någonting som börjar på bokstaven P. Marcus valde någonting så naturligt som psykopat, medan jag och Bella gick som ett par.

Kvällen i all ära kallade hon sig Stina och jag fick heta Tor-Leif. Vi hade handklovor, matchade stilar och tatueringar med varandras namn på handlederna. Trots att vi var ganska misslyckade som par (vi bråkade, missade varandra när vi skulle pussas och hon var dessutom otrogen med psykopaten) så Tor-Leif till Stina på dansgolvet. Det blev en dramatisk process som var tvungen att upprepas tre gånger eftersom att våran fotograf var lite full och inte lyckades de två första, men hon sa ja! Så därefter hade vi även matchande ringar för resten av kvällen. Vafan, lika bra att satsa fullt.

Det var sanslöst underhållande att beskåda hur folk tittade på Marcus. Jag kan inte klandra dem, men med tanke på hur totalt icke-psykopatisk han är som person blev det en minst sagt skön kontrast haha.

Efter en stund på skivan begav vi oss ut för att göra stan osäker.. oh who am I kidding, vi gick till McDonald's och gödde oss själva i en timme. På donken så kaxade jag med en konstig fyrtioåring som slog till mig på armen upprepade gånger och stirrade på mig samtidigt som han andade tungt. Folk blir av någon anledning väldigt lustiga när jag har min lite mer manliga look..

Det var en riktigt speciell onsdagskväll, det må jag säga.

Lust att kommentera?
Postat av: Isabella

Woo det var underbart att träffa dig!


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback