det sjönk precis in!!

Inget mer skolarbete nu!! Inga uppsatser eller reviews eller instuderingsfrågor eller läxförhör eller rapporter eller grupparbeten. Framförallt grupparbeten, jag hatar såna! Inga jävla prov. Inga mer betyg att ligga och väga mellan, inget bekymmer med vad som ska prioriteras..

Efter tolv år så behöver jag inte göra det där mer förren jag själv väljer det.

Helt galet. GALET. Nu återstår bara en vecka beståendes av förberedelser och umgänge innan självaste studenten, inget mer arbete nu. Om jag nu inte gör den där engelskainälmningen som läraren vill ha in dagen efter betygen är satta men jag tvivlar på det.

:D

Lust att kommentera?
Postat av: TUMADRE (tre tävlingar!)

härliga tanke!

Postat av: Camilla

Hoppas du får en fortsatt bra kväll. :)

2008-05-29 @ 22:05:26
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: Amanda

Högskola då..? :| Eller du kanske inte ska plugga vidare?

2008-05-30 @ 22:54:15
Postat av: Linn

skööööööööönt, ja har bara den där jävla bookreporten kvar! cvt tog typ 2 sek att göra, bara ta sitt svenska o ändra lite ju ;) antagligen inte jättviktigt :) men gud så skönt för dig. ses snart hoppas jag, puss!

2008-05-30 @ 23:34:26
URL: http://imunwritten.blogg.se
Postat av: A

Amanda: som jag skrev, jag behöver inte göra mer förren jag själv väljer att göra det;) Och jag ska absolut inte plugga vidare på minst 1-2 år:)

Linn: aah men bookreporten går fort när man väl sätter sig ner och får den gjord=) hoppas jag också, puss!

2008-05-31 @ 01:43:38
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Sebbson

haha du glommer att gymnasiet ar frivilligt ^^ sa du har gatt de senaste 3 aren i skolan utan att behova :P

2008-06-01 @ 01:14:38
Postat av: Amanda

Haha, that's the spirit! ;D Fan vad härligt hörru, grattis! Hoppas du får en fin student =)

2008-06-03 @ 22:15:57

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback