Det är detta som gör att man kommer sakna skolan

Idag fick tre grabbar från skolan, som kallar sig för Tres Soleros, för sig att de skulle uppträda i cafeterian. Med sig hade de en bongotrumma och en gitarr. Dom är inte musikelever; nejnej. Det är som så att när de skulle hålla redovisning en gång hade de inte förberett sig, så de ställde sig och sjöng istället. Sen vart det en grej utav det så de har haft en liten turné på skolan, där de har sjungit i datorsalen, på lektioner, vid receptionen och så avslutningsvis i cafeterian idag.
Det har sjungits alltifrån Patrik Isaksson till Enrique Iglesias och Backstreet Boys, och idag fick dom även publiken att sjunga Sommartider i allsång.
Det är så underbart med folk som bjuder på sig själva på det här sättet, och jag känner att ni också måste få ta del av deras fantastiska uppträdande. Så här har ni deras fullkomliga slakt av låten Halleluja:


Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

Fan vad tråkigt att jag missade det ! =( Men var på lektion då =P Bra att du spela in det haha ;)

Postat av: Sebbson

Det dar ar mina hjaltar nu O_O Fyfan vad coolt :D

2008-05-31 @ 04:09:36
Postat av: Berthine

haha...det var på min psykologilektion som det hela började ;)de sjöng "tänd ett ljus" (domdomdom)...ahhahha. min bittra lärare sa bestämt "ni är inte godkända".

2008-05-31 @ 09:45:25

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback