Åhww..

Jag börjar längta jäkligt mycket till min Japanresa nu, och det är mindre än två månader kvar! Det kommer gå undan såhär i sommartider. Det har känts så overkligt fram tills nu, men det börjar sjunkain mer och mer att det faktiskt kommer att bli av.

Det kan vara svårt att greppa att jag och Sebbe har varit ifrån varandra sedan Augusti, och att när vi ses igen kommer det ha varit elva månader sedan sist. Det är egentligen en plågsamt lång period att vara utan en så nära och underbar vän. Hade vi inte haft kontakt med röst- och videouppkoppling via Skype så vet jag faktiskt inte vad jag skulle tagit mig till.

image496
Amami Islands

Resan kommer vara drygt två veckor och allting klaffar så perfekt! Jag anländer till Japan på Sebbes födelsedag så jag får fira honom ordentigt (förra året tog jag fel på en dag. Det var pinsamt, men han fick chokladmuffins som tröst). Dagen därpå kommer jag eventuell få besöka hans skola en sväng vilket vore riktigt intressant och kul. Sedan åker vi iväg över helgen till Amami-Islands, några av Japans tropiska öar. Därefter har vi en dryg vecka kvar i hemstaden att göra vad vi vill. Sedan skiljs vi inte åt i mer än en vecka förren han anländer i Sverige igen.

Wow.. Jag tror knappast att man kan få en bättre studentpresent.

Lust att kommentera?
Postat av: Sebbson

Oj, glomde jag saga det? jag har ordnat sa att du ska skickats direkt till Kina istallet och sy fotbollar med en trubbig nal och utan trad :D

Ser fram emot det :D Syns om 2 manader ^^

2008-05-22 @ 14:43:43
Postat av: victor

då får hon göra nått vettigt iaf ;)

2008-05-22 @ 17:18:01

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback