23an igår

Festen igår var verkligen jättehärlig! Jag kom ännu närmre härligt folk och det var en salig blandning av nya och gamla bekantskaper där. Underbart, och alla verkade ha det riktigt gött. Det besynnerliga var kanske det väldigt instabila dansgolvet men det spelar liksom ingen roll om folk har kul ändå.
Dock kanske det spårade ur lite för vissa, exempelvis stackaren som rullade ner för en backe på min baksida.. Han klarade sig dock oskadd haha.



Stundtals var det aningen kaosartat, men det fixar sig. Efter några intensiva timmars festande var vi en tapper skara kvar som satt i köket bland flaskor och glas och åt sockerkaka, det satt jävligt fint. Till sist var vi bara tre kvar som sov här och jag måste säga att det är grymt underhållande när folk går i sömnen.. enough said;)

Om en stund måste jag fortsatt städa. Det ser förjävligt ut här hemma, fast som tur är hade jag hjälp imorse av grabbarna så det tackar jag för. Senare idag väntar även det stora nöjet att knacka på hos grannen och be om ursäkt för att en bunt fulla artonåringar hoppade i deras studsmatta ett på natten när de försökte sova. Haha det kommer kännas lite sådär.. men det var helt klart värt det.

Tack alla som  kom, och ni som inte kom: saknade er där!

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback