Nu är biljetterna bokade!!

Den 16e Juli lämnar jag Sverige för att spendera drygt en vecka i Japan med min kära vän Sebbson som jag har saknat grymt mycket.

image444Han bor i Hioki-city utanför en stad som heter Kagoshima, och jag kommer bo på hotell i den staden. Det ligger längst ner i södra Japan. Jag åker dit själv. När jag önskade mig detta som studenpresent var så mycket osäkert så jag har inte riktigt vågat bygga upp förhoppningar om att det ska bli av. Men nu blir det det.

OMFG JAG SKA TILL JAPAN!!!

Så jävla underbart! Jag och Sebbe har redan börjat planera vad vi ska göra där och det verkar så häftigt alltihopa, så annorlunda från hur det är här hemma. Jag har aldrig ens varit utanför Europa, även om min längtan till lite avlägsnare ställen i världen har varit stor. Så det här är en sån där dagdröm som blivit sann. Jag vet inte om jag har fattat det än.

Mina föräldrar är fucking amazing. Jag tackar dom och dom bara ler fint och säger Varsågod, ungefär som om de precis skickat mig smöret jag snällt bad om. Inte som om jag precis fått en resa till Japan.

Då är det bara att se fram emot det. Vi ses om drygt fyra månader Sebbson!





Lust att kommentera?
Postat av: Annelie

Gud va härligt! Hur länge ska du vara där?
Hoppas du får en trevlig resa!

Postat av: Sophia

Det lät väl inte lite härligt va!
Ha en trevlig resa :)

2008-03-26 @ 21:46:46
URL: http://sophina.blogg.se
Postat av: pia

Ta med mig!!!
...för du behöver väl handbagage?

2008-03-27 @ 16:36:55
URL: http://inconvenient.blogg.se
Postat av: Carro

Faaaan va kul brushan!! :D:D Så grymt glad för din skull!!

2008-03-27 @ 22:06:33
URL: http://carroolajn.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback