Natten till lördag mötte jag ett äckel

Ja, han var nog en av de vidrigaste ungdomarna jag har träffat på. Jag och Berthine satt och väntade på nattbussen då han oprovocerat började säga saker. Jag vet att man inte ska ta åt sig av det idioter säger och det gjorde jag heller inte, men jag var oerhört nära en rejäl flipp både fysiskt och verbalt, och det är ingenting jag bara säger.
Lite av det han sa.

"Låt mig presentera årets skitbrudar, fyfan vilka skitbrudar"
"Jag kan se på dig att du är oskuld, vem fan skulle vilja hångla med det där?"
"Rakar du fittan?"
"Ni har säkert trånga köttiga fittor"


Och sedan den kommentar som ledd mig oerhört nära bristningsgränsen, "Se till att få lite kuk i fittan och håll käften. Sluta vara så jävla uppkäftig".

Det spelar liksom ingen roll att han bara var en full dum kille, vi ska inte behöva sitta och ta emot sådana kommentarer, någonsin. Nu käftade jag visserligen emot med diverse spydigheter, men för det mesta var jag så förbannad att jag inte visste vad jag skulle säga. Jag höll verkligen tillbaks medan han spädde på med allt fler kommentarer. Vi stod ut med honom i ungefär tjugo minuter, sedan vandaliserade han och hans vänner busshållsplatsen lite innan de beslöt sig för att dra vidare.
Det jag dessutom inte fattar är hans blåsta tjejkompis som satt brevid, hur kan hon umgås med någon som uppenbarligen har noll respekt för tjejer? Hon till och med ursäktade honom.

Fyfan.


Lust att kommentera?
Postat av: Linn

FYFAAAAAN jag hatar såntdär, shit visa lite respekt! bara för ingen gillar dom liksom! bra att du inte tar åt dig annika!!!

Postat av: A

eller hur, helt sjukt hur vissa kan hålla på!

2008-04-05 @ 15:46:46
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: emmi

fyfan vilken äcklig äcklig människa :(

2008-04-05 @ 19:58:12
URL: http://softpaleandpure.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback