Jag ska på kryssning!

Jag, åtta grabbar från skolan, en finlandsbåt och ett dygn att spendera. Jag har aldrig varit på kryssning tidigare men jag har en känsla av att det kommer vara jäkligt kul.

Det enda som är lite synd är väl att ingen utav mina kompisar kunde haka på men ya'lls om ni ångrar er så har jag en plats kvar i min alldeles egna innerhytt på sju härliga kvadratmeter. Den är dessutom svinbillig.
Om två dryga veckor bär det av mot Åbo alltså, det behövs lite spontanitet för att göra vardagen roligare!

Om en stund blir det pizza och hyrfilm med min eminente kamrat Marcus som för övrigt har gästbloggat väldigt fint en bit ner i bloggen. Jag tänkte att jag skulle fördriva tiden med att systematiskt mobba honom utan anledning, så det ser ut att bli en fin kväll.

Ha det guld!

Lust att kommentera?
Postat av: Pia

glöm inte att gunga i takt på båten, annars blir det ett helvete ;)


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback