Good morning sunshine..

image435

Vaknar efter fyra timmar sömn och inser att jag inte orkar gå upp, känner mig alldeles snurrig och konstig i huvudet. Så jag ligger kvar i tron om att det är en av mina mindre jätteviktiga lektioner på tisdagsmorgnar. Det slog mig först när det var för sent att hinna till skolan i tid, att den lektionen jag har nu är ett grupparbete. Vad fint av mig, att lämna min kompis att göra allt själv i två timmar.
Så jag kände mig som ett ass på grund utav det och släpade mig till nedervåningen för att dricka vatten och vakna lite. Tror ni inte att jag tappar glaset i golvet så det går i krasch?

Sedan känner jag mig allmänt nedstämd och stressad idag, det är vitblek himmel och fuktigt ute och jag vill inte göra ett dyft. Jag känner mig ledsen och vemodig, och nog för att det aldrig är välkommet men jag vet inte om jag orkar med det just idag. Dumma jäkla tankar som alltid dyker upp när de har mest negativ effekt..

Jag önskar ibland att jag kunde lura mig själv. Att jag kunde tro på det jag intalar mig, så att vissa saker skulle vara så mycket mindre påtagliga och jäkliga.

Jag längtar till imorgon. Förlåt för eländet.

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback