Gästbloggare Marcus

Nu är det så att min bloggtorka ska avbrytas med ett ytterligare en gästbloggning. Denna gång från min eminente vän Marcus, som har fått tuff konkurrens efter Ohsostylish fantastiskt kreativa inlägg nedan.

image426
Här ser man tydligt att det finns massor av vänskaplig
värme mellan mig och Marcus.



Tjena! Marcus här (han som är bäst). Ja ni, första gången jag "bloggar". Vad ska man skriva om egentligen? Min dag? Jo den har varit okej, tråkig engelskalektion, sen hål där jag och annika satt i fotosalen och gjorde allt från grymtade till att jag jävlades med en bild på en bebis (hon ÄLSKAR bebisar). Sen var det dags för RELIGIONSLEKTION med allas vår Carl-Henrik som självklart inledde med att klaga på skolan från alla möjliga vinklar. LUNCH efter det, schlafs..

Vad kan man säga om annika då? Ganska lång.. Typ brunt hår, även om jag kallat henne blond förut.. Skum humor (klagar ej).. Samma schema som jag.. Luktar ganska illa (om ni ser henne se till att bli förkylda eller hålla för näsan).. Oh hon bakade muffins till mig igår! Riktigt goda och hon har lovat mig dagliga leveranser från och med nu, så det är jag väldigt tacksam över (även om hon förnekat detta löfte).. Sen fick hon en spark i knät av hennes "brusha" idag (jag smålog när hon tittade bort).. Annars(?) en väldigt bra vän, rolig, omtänksam, generös när det kommer till muffins, medveten om världens alla problem och försöker aktivt vara en del i lösningen av dem vilket är rätt så ovanligt.. Väldig massa ".." det blir..

Med det så tackar jag för mig! Jag vet, bästa inlägget i den här bloggen so far ni behöver inte nämna det (skrev ju inledningsvis att jag är bäst). Tjohej!

Lust att kommentera?
Postat av: A

Hahaha du är för rar du!

Postat av: Isabella

MITT VAR FETT MYCKET BÄTTRE!!!!!!!!!!!!! Nej då (jo då), oh värsta luckan för mig att skriva elaka anonyma kommentarer till marcus..mwihihi..

2008-03-04 @ 10:05:02
URL: http://ohsostylish.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback