:)

Jag satt just och skrev på ett inlägg i en halvtimma.
Det raderades.

Jag som faktiskt skrev någonting vettigt.

Puss.

Lust att kommentera?
Postat av: Marcus

Bleh vad drygt :/

2008-03-06 @ 22:12:30
Postat av: Mandy

Hatar då sånt händer.. alltid då man haft som mest inspiration.. Jag lider med dig!

2008-03-06 @ 22:42:27
Postat av: Jenny

I hate when that happens! =( Har därför typ lärt mig att kopiera texten ifall nått sånt dumt skulle hända =P Tråkigt är det hur som helst !

Postat av: David

Vilken trevlig blogg! Skulle ni möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att kolla in vår sida eller att höra av er.

(Ta med fördel borta detta meddelande efter att ni läst det.)

2008-03-07 @ 16:21:46
URL: http://www.adoperator.com

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback