Detta fick Marcus utstå igår

image438
8 mars på fest

Jag hade just berättat för Marcus att jag tidigare under dagen hade besökt LIDL och konstanterat att det fanns öl för tre kronor styck.

Jag: Någon gång ska jag fan ta med mig femton spänn och köpa tre öl!

Vi satt och pratade om lite allmänna saker under filmens gång.

Jag: Bråkade du och din bror mycket när ni var små?
Marcus: Det var väl mer så att han retade mig och jag gick till mamma hehe.
Jag: Ah, så en äkta "storasyster lillasyster" relation alltså..
Marcus: Du vet att jag är kille?
Jag: Ahh, men då måste det betyda att din brorsa också är en tjej!

Jag är beyond gränsen till att överträffa mig själv.

Lust att kommentera?
Postat av: Isabella

Ahahahahahahaha


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback