De kommande skoldagarna

Jag trodde att jag skulle ha åtminstone två relativt lugna veckor att vänja mig vid det nya schemat innan det blev för mycket att göra. Så var inte fallet. Jag ska anstränga mig för att inte gnälla i fortsättningen, för det brukar ju vara rätt hektiskt sista tiden innan studenten. Men nedan följer mina närmsta skoldagar, och jag var minst sagt oförberedd på detta.

- Projektarbete slutprodukt
- Läsa ut en bok
- Förbereda bokseminarie, redovisning muntligt
- Religionsuppgift, skriva egen livsåskådning. Besvara frågor som Vad är meningen med mitt liv, vad är ondska, hur kom världen till, vad är rätt och fel..
- Lära mig olika organisationer och länders ställning i diverse handelsfrågor på Internationella Ekonomin
- Skriva en bookreport på engelskan
- Förbereda en muntlig redovisning
om Martin Luther King. Ska även lämnas in skriftligt.
- Prov i handelshistoria
- Arbetshäften i Idrott A
- Obligatoriskt studiebesök dagen innan projektarbetet ska vara klart
- Kortare resa över dagen med projektgruppen inför projektarbetets slutprodukt


Jag hade tänkt hinna leva och kanske träna samt övningsköra däremellan, men vi får se hur det går med allt det där. Nu ska jag skriva klart min del i projektet, det blir nog bra i slutändan.

Ha en fin kväll!

Lust att kommentera?
Postat av: emmi

det suger. har själv supermkt att göra :( sux sux. hang in there

Postat av: Mandy

Att se din lista får mig att känna mig lite bättre, nog för att min också skulle bli lika lång om jag började skriva ner allt. Helt galet! Hoppas att man fortfarande lever på studentdagen =S

2008-03-12 @ 17:35:15
URL: http://pandie.blogg.se
Postat av: linn

shit annika de där låter inte kul :( stackars!!

2008-03-12 @ 21:03:16
Postat av: Carro

Naah, hang in there brush, you'll make it!

2008-03-12 @ 22:10:09
URL: http://carroolajn.blogg.se
Postat av: A

emmi: jo ni verkar alltid ha galet mycket,, tack du med!
Mandy: vi kommer nog vara rätt möra på studentdagen men det kommer vara värt alt slit:)
linn: :( men efter lovet blir det lugnare ett tag!
Carro: tack brushan, måste bara vänja mig tror jag

tack för era gulliga ord!

2008-03-12 @ 22:45:30
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Isabella

Hang in there love!

2008-03-13 @ 16:50:45
URL: http://thesixties.blogg.se
Postat av: Pia

haha just nu känns det jävligt bra att inte gå i skolan längre.. :)

2008-03-14 @ 17:08:48
URL: http://inconvenient.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback