Nu på torsdag

Så vad ska hinnas med innan studenten?

Det är nu när detaljfixet är aktuellt som det blir extra snurrigt i skallen. Exempelvis igår då Carro påminde om att man borde köpa en vattenfast mascara eftersom att risken för gråt är hög. Jag har inte funderat på den nivån, om vi säger så. Jag är mer på nivån om att överleva själva dagen, och det helst med fin känning och ett par lämpliga skor.

Ikväll ska alla detaljer bestämmas så att jag kan inhandla allt det sista imorgon. På onsdag är det avslutningslunchen och jag vill inte springa runt och oroa mig för mycket då, jag ska bara njuta.

Men jaha. Om en stund bär det av till sista dagen jag faktiskt går i skolan.

Jistanes vad konstigt, om jag ska uttrycka mig milt.

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback