Min mamma får butiksbiträden att gråta

Igår var min mamma i en hälsokost affär och småpratade med personen bakom kassan, som hon alltid brukar göra. Mamma berättade att jag, hennes som skulle ta studenten, hade haft över en massa folk att måla flakbanderoller häromkvällen. Mitt i den meningen brister hon plötsligt ut i gråt för att hon är så sentimental.
Och inte nog med det: Butiksbiträdet gör detsamma.
Så där står dom, min mamma och en total främling, och gråter för att jag ska ta studenten och bege mig in i vuxenlivet.
Jag misstänker att imorgon blir en mycket känslosam dag.

Idag är det studentlunch och det är dags att piffa upp sig lite. Jag är förvisso sjukare idag än igår, men jag struntar blankt i det och kör på som vanligt utan att prata då min hals gör så ont att jag knappt kan.

It's a beautiful day. Och visstfan; Grattis till studenten Tom:) Typ den enda i kretsen som inte tar studenten imorgon. Det kommer vara underbart många flak på vägarna imorgon. Ojoj nu börjar det kännas..



Lust att kommentera?
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Vad roligt :) Grattis :)

Postat av: Amanda

Du verkar ha en helt underbar mamma!

2008-06-04 @ 08:50:05
URL: http://minarosadrommar.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback