Midsommar


Utsikten när vi käkade middag

Midsommaren spenderades i Skärgården med ett gäng kompisar, vi bodde i övernattade på Norröra för att dansa hela natten på en brygga där de har dansgolv och DJ. Det var mest sannolikt det vackraste dansgolvet jag någonsin kommer befinna mig på, med tanke på att omgivningen var som på bilden ovan.

Det var jättekul, men tyvärr dog musiken efter att vi varit där i bara en timme. Det blev något slags strömfel och folk drog sig hemåt. Men bara på den timmen vi hann med så träffade jag på en hel del konstiga  killar som hade väldigt löjliga metoder för att ragga, och sådant är väldigt underhållande om de inte blir för närgågna. Förutom att samtala med fulla grabbar så dansade vi till varierad musik med jättemycket sköna klassiker. Perfekt för midsommar!


   

När dansen var över fann vi egna sätt att roa oss på och allt som allt var det jättetrevligt att hänga med det här gänget som vanligt, så jag är verkligen glad att jag följde med istället för att stanna hemma som tänkt från början.

Lust att kommentera?
Postat av: Carro

Jag måste få dina bilder sen brush :D


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback